آمبولانس خصوصی

مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد به دلیل اینکه به سامانه دولتی یا ۱۱۵ وابستگی ندارد. بیماران را اولویت بندی نکرده و به جای رسیدگی به بدحالترین آنان، به هر فردی که از ایشان کمک بخواهد. ولو اینکه صدمه یا عارضه ای وجود نداشته و وجود تیم پزشکی جنبه ای پیشگیرانه داشته باشد. نیز رسیدگی می کنند .

مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد کیان با قرار گیری در کلیه مناطق تهران آماده ارائه خدمت به هموطنانی است. که به هر دلیل نیاز به امبولانس یا تیمی پزشکی را در کنار خود حس کرده در پی بهره مندی از خدمات آن هستند.

مرکز امبولانس خصوصی پارس امداد کیان به صورت ۲۴ ساعته و ۷ روز هفته آماده ارائه انواع خدمات حمل و نقل بیمار خدمات پرستاری و پزشکی در محل شما به صورت اختصاصی با پیشرفته ترین امکانات روز می باشد.

آمبولانس خصوصی تهران

در کلان شهر تهران با وجود مراکز درمانی متعدد و سانترهای مجهز درمانی، در خیلی از موارد بیماران توسط آمبولانس خصوصی به این مراکز منتقل و یا بالعکس ترخیص می گردند. این امبولانس های خصوصی مجهز به کلیه تجهیزات لازم جهت انتقال بیماران در سطح شهر تهران هستند.
با توجه به ترافیک در اکثر ساعات در معابر شهری آمبولانس خصوصی می تواند. از خطوط ویژه شهری جهت سرعت بخشی در انجام ماموریت های محوله و نجات جان بیماران در سریع ترین زمان ممکن استفاده نماید.

یکی از نگرانی های بیماران، دسترسی به امبولانس جهت تسریع در انتقال به مراکز درمانی می باشد. که این مهم توسط امبولانس های متعدد این مرکز در سطح شهر تهران فراهم آمده است.
همراه امبولانس خصوصی تهران نیز می توان از خدمات پزشکان متخصص جهت رفاه حال بیماران در هنگام انتقال استفاده کرد.
مرکز امبولانس خصوصی تهران با افتخارآمادگی خود جهت انتقال هموطنان عزیز به بهترین مراکز درمانی را اعلام می دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست