انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان با آمبولانس خصوصی

انتقال بیماران کرونایی به بیمارستان با آمبولانس خصوصی

بیماران کرونایی با توجه پیک های موجود در کشور نیاز دارند. که بتوان از یک سیستم جامع  جهت پذیرش این بیماران استفاده کرد. جهت پذیرش این بیماران در شروع به انتقال بیمار کرونایی با آمبولانس خصوصی میپردازیم. که چه نیازهایی دارند و به این بیماران چه کمک هایی حین انتقال میتواند ارائه داده شود.

بیماران کرونایی یکی از بیشترین حمایتهایی که نیاز دارند. کمک به انتقال و عدم تحرک و اکسیژن رسانی حین جابجایی می باشد. آمبولانس خصوصی پارس امداد میتواند همه این خواسته ها را فراهم سازد.

بیمارانی که در منزل بستری هستن هنگام مشاهده علائم از جمله تب، لرز، بدن درد، سردرد گاها سرفه و… باید شک بیماری خود را بر کرونا گذاشته و برای مطمئعن شدن  تست  PCR  داده که این تست ها در منزل نیز گرفته می شود.

انتقال بیماران کرونا

نحوه انجام تست کرونا در منزل:

تست های کوید 19 عمدتا یک مشکل اساسی دارند و آن این موضوع می باشد. که در صورت منفی شدن تست ، احتمال این وجد دارد که بیمار مثبت بوده و درصد خطای تست باعث منفی شدن آن شده است. تست های رپیدتست خیلی کارآمدی در ایران وجود دارد؛ که مجوز از  NHS  وزارت بهداشت انگلستان را دارا بوده و درصد خطای پایین دارند.  همراهان بیمار با درخواست از آمبولانس خصوصی تهران میتوانند از این امکانات برخوردار باشند. و یک تست کرونا خیلی ایمن و کارآمد را در منزل انجام داده. و شروع به فاز بعدی درمان کنند. شرکت پارس امداد تست فوری کرونا در منزل انجام میدهد. و در کمترین زمان ممکن نتیجه اعلام میشود.

خلاصه ای از روش تست گیری در منزل را اعلام می کنیم تا هم وطنان با این روش های  نیز کاملا آشنا شوند. اول فرد مشکوک باید دهان و بینی خود را بشوید و تا نیم ساعت قبل چیزی میل ننماید. مرحله دوم وسیله مخصوص را با حالت چرخشی 10 بار از ته حلق و 10بار چرخشی از یکی از سوراخ های بینی انجام داده و وارد محلول مخصوص تست می کنیم. بعد از 15 ثانیه دو قطره از محلول را روی کیت تست ریخته و چند دقیقه بعد علائم روی تست مشخص میشود.

این روش بسیار آسان و در دسترس است به گونه ای که افراد در منزل خودشان هم میتوانند انجام دهند. در این  روش مهمترین امر این است که فرد مشکوک از منزل خارج نشده و خطری برای دیگر افراد نداشته. دوم اینکه اگر فرد مشکوک علامتی نداشت و مثبت نباشد وارد فضای آلوده آزمایشگاه نمی شود. تست های کرونا در منزل بسیار کارآمد بوده. که این  امر حتی برای بعضی از بیماران در آمبولانس خصوصی توسط مجموعه پارس امداد قابل انجام است.

پذیرش بیمار کرونا در بیمارستان و تخت بخش معمولی و ویژه برای این بیماران:

خوشبختانه با به کارگیری تخت های زیادی برای بیماران کرونا در پیک های پنجم و چهارم چه در بخش خصوصی و چه در دولتی تخت های بستری برای این بیماران فراهم شد. و کمتر با کمبود تخت بیمارستانی مواجه شدند. و در اکثر بیمارستانهای خصوصی هم بخش هایی برای مراقبت از این بیماران در نظر گرفته شده است. از همه بیماران کرونایی که درمنزل از آنها مراقبت میشوند و یا قرنطینه میشوند. نمیتوان در منزل مراقبت کرد که این بیماران معمولا با افت اکسیژن خون و یا تب های شدید نیاز دارند به مراکز درمانی منقل شوند.

این امر توسط آمبولانس خصوصی تهران میسر میباشد. همراهان بیمار با تماس از طریق تلفن های آمبولانس خصوصی میتوانند درخواست خود را ثبت کنند. و نیاز بیماران را بگویند. بلافاصله مسئولین عملیات این موضوع را پیگیری کرده و سرچ تخت های خالی بیمارستان را بررسی کرده. و پیشنهاد خود را به همراهان بیمار ارائه می دهند.اگر بیماری نیاز به آمبولانس برای انتقال داشته باشد آمبولانس های تیپ  A-B   در اختیار بیماران قرار می گیرد. که حین انتقال بتوان بیماران را اکسیژن تراپی و مانیتورینگ کرد. بیماران کرونایی نگران تخت برای پذیرش نباشند. در صورت نیاز پارس امداد کیان در هر لحظه شبانه روزی در کنار بیماران عزیز می باشد.

انتقال بیماران کرونایی برای تصویربرداری وسی تی اسکن و آزمایشات به مراکز درمانی:

یکی از نگرانی عمده بیماران و همراهان بیمار این موضوع است. که آیا ریه بیمار در اثر کویید درگیر شده یا نه که این بررسی را میتوان بصورت علامتی افت اکسیژن خون تا 90% ، تنگی نفس، سرفه های مکرر هنگام صحبت کردن و یا بررسی کلینیکی با دستگاه سی تی اسکن در مراکز درمانی به انجام رساند. یک سی تی اسکن میتواند درگیری های ریه را نشان دهد که طبق این مشاهدات میتوانند پزشکان مرحله بعد درمان را شروع کنند. که باید چه داروهایی تجویز شود. مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد بصورت شبانه روزی این هماهنگی با مراکز تصویربرداری و جابجایی بیماران از منزل به مراکز تصویربرداری و برگشت را انجام می دهد.

تزریق داروی رمدسیور و بررسی آزمایشات بیماران در منزل توسط آمبولانس خصوصی در تهران:

اول باید توضیح داد داروی رمدسیور برای چه بیمارانی تجویز میشود؟

این دارو برای بیمارانی که درگیری ریوی دارند و پزشک احتمال تکثیر بیشتر ویروس را می دهد تجویز میشود.

رمدسیور در بدن چه کاری انجام می دهد؟

بطور خیلی عامیانه توضیح به این شکل است که ویروس میخواهد تکثیر شود. باید وارد فضای سلول شود که بتواند منابع سلول را جهت تکثیر ویروس جدید همراه کند. داروی رمدسیور که برای ابولا ساخته شده جلوی تکثیر سلولی را می گیرد. و اجازه همراهی سلولهای داخل بدن را به ویروس کرونا نمی دهد. این فعالیت بطور کامل که هیچ سلولی تکثیر شود نیست. و حتی خیلی بیماران با مصرف داروها و مراقبت های کامل نیز مشاهده میشود. که ویروس در بدن تکثیر شده و اکثر اندام های حیاتی بیمار را درگیری کند.

داروی رمدسیور را میتوان درمنزل تزریق کرد؟  

بله، اول باید آنزیم های کبدی و یک آزمایش  cbc  از بیمار داشته باشیم. و بعد بتوان این داروها را با هماهنگی پزشک و تحت نظر پرستار تزریق کرد. این دارو ممکن است سبب شوک آنافیلاکسی شود که باید همزمان داروهای اپی نفرین در دسترس باشد. معمولا قبل تزریق رمدسیور داروی هپارین نیز تزریق میشود که اثرات انعقادی خون را به حداقل برساند. برای تزریق داروی رمدسیور در منزل میتوان با شماره آمبولانس خصوصی این شرکت تماس گرفت. و نیروها و هماهنگی های لازم را جهت این تزریقات به انجام رساند.

یکی از خواست های بیماران و همراهان این بیمار این است که بیمار از محیط منزل خارج نشود. و احساس ناامنی  فضای بیمارستان که غالبا پراسترس است تجربه نگردد. این شرایط را آمبولانس پارس امداد با شماره تماس 88203132(کلیک کنید) برای هم وطنان عزیز فراهم کرده که به صورت 24 ساعته و شبانه روزی این خدمات قابل دسترس برای بیماران باشند. در منزل خود هم خدمات حمایتی بیماران کرونا و مراقبتهای خاص را انجام رسد.

تزریق واکسن برای بیمارانی که امکان جابه جایی ندارند و باید با آمبولانس جابجا شوند چگونه است؟

شرکت پارس امداد کیان با استفاده از آمبولانسهای مدرن همه این خدمات را برای هم وطنان عزیز که نیاز به جابجایی بیمار با آمبولانس را دارند فراهم کرده است. روزانه تعداد زیادی از افراد را با این سرویس ها به مراکز درمانی و بهداشتی جهت تزریق واکسن اعزام کرده و از این خدمات استفاده می کنند.

ضدعفونی آمبولانسهای خصوصی در شرایط کرونا قبل و بعد از ماموریت به چه صورت است:

یکی از دغدغه های هم وطنان عزیز برای اینکه در شرایط کنونی چه تمهیداتی در نظر گرفته شده است. که بیماران که نیاز به استفاده از خدمات آمبولانس دارند مطمئن از این باشند که آمبولانس آلوده به ویروس کرونا نباشد. و برای بیماران خطری از این بابت (سرایت به بیمار) نداشته باشد. آمبولانس خصوصی پارس امداد در ماموریتهای محوله خود با تفکیک بیماران باعث میشود. که تا حد زیادی از آلوده شدن آمبولانسهای جلوگیری شود. همینطور در آخر هر ماموریت کلیه لوازم با الکل 70% از ضدعفونی میشود. و کلیه تخت و لوازمی که ممکن است بیمار با آنها در تماس باشد هرشب نیز داخل آمبولانسها با اشعه CIV ضدعفونی شده که آلودگی های ویروسی و باکتری‌ای و میکروبی داخل آمبولانس کاملا از بین رفته باشد.

حین اتقال کلیه بیماران با آمبولانس خصوصی و آمبولانس هوایی پارس امداد به همه بیماران پک یکبار مصرف داده میشود که شامل ملحفه، روبالشتی، رو تختی و پتو یکبار مصرف است اینکار با استقبال بیماران و همراهان قرار گرفته است و کمک می کند که زنجیره انتقال ویروس کرونا قطع شود و بیماران با آرامش بیشتری از خدمات ضروری آمبولانس خصوصی استفاده کنند.

در پایان پاسخگویی سوالات هم وطنان عزیزمان در رابطه کرونا هستیم.

 هزینه تزریق داروی رمدسیور در منزل چقدر است؟

هزینه این دارو باید با دستور و اجازه پزشک و بعد از بررسی آزمایشهای بیمار به انجام رسد و حتما پرستاران دوره دیده باید بر بالین بیمار جهت تزریقات در منزل حضور پیدا کنند برای همچنین تزریقی در منزل حداقل هزینه حدود 500 هزارتومان می باشد.

تهیه داروی رمدسیور چگونه است؟

با در دست داشتن نسخه توسط پزشک متخصص عفونی و مهر بیمارستان به یکی از داروخانه های منتخب در سطح شهر مراجعه نموده که شرایط تهیه دولتی این دارو حدود یک میلیون تومان می باشد و اگر نسخه ایراداتی داشته باشد و بخواهید آزاد پرداخت کنید برای 6 دوز باید حدود 400 هزارتومان پرداخت کنید.

شماره تلفن آمبولانس خصوصی تهران جهت انتقال بیماران مبتلا به کرونا چند می باشد؟

مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد شماره 88203132(کلیک کنید) را در اختیار هم وطنان عزیز قرارداده که بصورت شبانه‌روزی پاسخگو شما عزیزان است تا درخواست های انتقال بیماران خود ثبت نماید.

بیماران میتوانند قبل از اعزام درخواست ضدعفونی آمبولانس را داشته باشند؟

بله این امر خیلی اوقات در حضور همراهان بیمار انجام میشود و همراهان بیمار خود قبل از استفاده توسط بیمار شاهد ضدعفونی کامل داخل آمبولانس می باشند.

بیمه های تکمیلی برای پوشش هزینه و قیمت آمبولانس خصوصی بیماران کرونا به چه صورت است؟

هزینه آمبولانس خصوصی توسط بعضی از بیمه های تکمیلی مثل بانک ها و وزارت خانه ها قابل پرداخت میشوند. ولی بعضی از بیمه های تکمیلی این جابجایی ها را تحت پوشش خود قرار نداده‌اند.

بخش خصوصی درمان در کنار بخش دولتی کمک شایانی به جابجایی بیماران کرونایی با آمبولانس خصوصی در تهران یا شهرهای دیگر یا حتی انتقال بیماران کرونا از شهرستانها به تهران و بالعکس می کند. جابجایی بیماران از شهرستان به تهران با رعایت پروتکل های بهداشتی و هماهنگی با بیمارستانهای تابعه به انجام می رسد .

نوشته‌های پیشین
آب مروارید چیست؟ علت ها + تفاوت با آب سیاه
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس ( ویژگی ها ، تعاریف ، تجهیزات )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست