امداد کیان

مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد با هدف انتقال بیماران به مراکز درمانی تهران بزرگ، کلیه نقاط کشور و کشورهای همسایه به منظور بهره مندی بیماران از برترین سرویس های درمانی تاسیس گردیده است.

پرسنل با تجربه و مجرب این مجموعه، از ابتدا تا انتهای فرآیند بهبودی همراه بیماران گرامی هستند.

مدیریت این مجموعه امیدوار است. با یاری خداوند متعال توفیق خدمت رسانی با کیفیت به هموطنان گرامی را داشته باشد.

هموطنان و همنوعان عزیز در ایران و کشورهای همسایه می توانند. از خدمات انتقال بیمار و افراد آسیب دیده در سوانح مختلف که توسط این مجموعه و به صورت تخصصی ارائه می شود. بهره مند شوند در اینجا به معرفی برخی از خدمات پارس امداد می پردازیم.

این شرکت با عقد قرارداد با ایرلاین های داخلی و خارجی امکان آمبولانس هوایی را برای بیماران فراهم ساخته. و این خدمات شامل انتقال بیمار به صورت هوایی توسط هلیکوپتر و هواپیماهای مخصوص به تمامی مناطق کشور و شهرهای دور و نزدیک و سایر کشورها می شود.

همچنین با دارا بودن آمبولانس های کددار ICU,CCU,NICU,PICU تخصصی و کادر پزشکی و فنی مجرب امکان انتقال بیمار به صورت زمینی نیز در تمامی مناطق شهر تهران، سایر شهرهای کشور، بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی تهران، بیمارستان های شهرهای دور و نزدیک در سراسر کشور و حتی انتقال زمینی بیمار از کشور های همسایه نظیر کشور عراق، ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، افغانستان، ترکمنستان و غیره فراهم می باشد.

لازم به ذکر است تمامی شهرهای استان تهران نظیر آمبولانس خصوصی شهریار، ورامین، رباط کریم، قیام دشت، اندیشه، پاکدشت، قرچک، رودهن، بومهن، اسلام شهر، قدس،پرند، دماوند و …. تحت پوشش خدمات این مرکز می باشد.

متقاضیان خدمات اعزام بیمار به مراکز درمانی، امداد و اورژانس می توانند. از طریق تماس تلفنی و در 24 ساعت شبانه روز و هفت روز هفته به صورت 7/24 از خدمات این مرکز بهره مند شوند.

مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد کیان آماده انعقاد قرارداد با ارگانها، شرکتها، ادارات، اماکن خصوصی و ورزشی، اماکن عمومی، استادیوم ها و مراکز بزرگ تجاری و گردشکری می باشد.

خدمات پارس امداد

انتقال کلیه بیماران توسط آمبولانس های مجهز و ضد عفونی شده به تمامی مراکز درمانی کشور.
اعزام آمبولانس های مجهز و تیم درمانی و پرستاری به تمامی اماکن سازمانی و خصوصی.
انواع خدمات پزشکی که توسط آمبولانس‌های هوایی پارس امداد ارائه می گردد.
فهرست