آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس خصوصی غرب تهران از مراکز معتبری است که برای انتقال اورژانسی یا غیر اورژانسی بیمار به بیمارستان یا هر مرکز پزشکی دیگر استفاده می شوند. آمبولانس ها نقش بسیار مهمی در دنیای پزشکی و نجات بیماران دارد. این خدمات بنا به درخواست بیماران، می توانند خصوصی یا دولتی باشند. در طی اعزام یک آمبولانس، به طور معمول کادر درمانی حرفه ای نیز به محل فرستاده می شوند تا نیازهای بیمار را تا بیمارستان پاسخگو باشند.

اگر به آشنایی با آمبولانس ها علاقه مند هستید، ما در این مقاله به بررسی نقش آمبولانس ها، انواع آن و مزیت های هر یک پرداخته ایم.

آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس خصوص غرب تهران یا آمبولانس دولتی

پس از وقوع یک حادثه احتمالا اولین کاری که اطرافیان بیمار انجام می دهند، تماس با یک مرکز اورژانس است؛ اما کدام یک برای انتقال مریض شما به بیمارستان مناسب تر است؟ مرکز آمبولانس خصوصی غرب تهران یا آمبولانس های دولتی؟

در ابتدا برای آشنایی بیشتر به توضیح مختصری از مفهوم اصلی انواع خدمات عمومی و خصوصی می پردازیم‌.

خدمات آمبولانس های عمومی و دولتی

همانطور که از نام این سرویس ها مشخص است، آمبولانس های دولتی و خدمات عمومی توسط دولت اداره می شود و شما می توانید با شماره گیری 115 به آن ها دسترسی پیدا کنید.

هزینه های لازم برای تامین تجهیزات آمبولانس های عمومی و همچنین حقوق تکنسین ها و کارکنان آن اغلب به وسیله خود دولت و یا مالیات های مردم پرداخت می شود. آمبولانس ها دولتی از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت هستند و معمولا در داخل نقاط کاری خود سرویس می دهند. این آمبولانس ها فقط به بیمارستان های نزدیک رفت و آمد می کنند. با وجود کم بودن هزینه این خدمات، اما در مقابل سرویس های ارائه شده توسط آن ها بسیار محدودتر از آمبولانس های خصوصی می باشد.

آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس های خصوصی سازمان های خصوصی هستند که به صورت شبانه روزی کار می کنند. از آنجایی که این نهادها مستقل هستند، خدماتی که ارائه می دهند نیز کاملاً انعطاف پذیر و اغلب راحت تر هستند.

اورژانس خصوصی غرب تهران پرسنل پزشکی حرفه ای از جمله امدادگران و تکنسین های پزشکی را به محل مورد نظر اعزام‌ می کند. این کادر درمانی، کمک های پزشکی فوری و نظارت دقیق را بر بیماران در راه رفتن به بیمارستان یا مراکز پزشکی مورد نظر بیمار ارائه می کنند. برای استفاده از این خدمات می توانید با شماره تماس آمبولانس خصوصی غرب تهران تماس حاصل فرمایید و در کوتاه ترین زمان خدمات پزشکی مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد را دریافت نمایید.

آمبولانس خصوصی غرب تهران

انتخاب میان خدمات خصوصی و دولتی کاملا به بیمار، شرایط او و درخواست های مورد نیازش بستگی دارد. اگر خدماتی را نیاز دارید که توسط آمبولانس دولتی ارائه نمی شود، بهتر است از خدمات خصوصی بهرمند شوید.

در ادامه به مزایای هر یک از آمبولانس های خصوصی و دولتی پرداخته ایم تا بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

مزایای آمبولانس خصوصی غرب تهران نسبت به خدمات عمومی

در اینجا به مزیت های اصلی آمبولانس های خصوصی که آن ها را ارجح تر از خدمات عمومی قرار می دهد اشاره کرده ایم:

  1. دسترسی نامحدود برای تمامی خدمات

خدمات آمبولانس عمومی فقط در مواقع اضطراری می تواند در دسترس باشد؛ بنابراین در مواردی که اورژانس دولتی خدمات ارائه نمی دهد و برای راحتی و آسایش بیمار نیاز به آمبولانس است، خدمات آمبولانس خصوصی غرب تهران ضروری بوده و در خدمت بیماران می باشد.

  1. انتقال بیمار به تمامی مراکز درخواستی

طبق قوانین، آمبولانس هایی که زیر نظر دولت هستند، فقط در داخل مناطق خاصی تردد می کنند و با بیمارستان های مشخصی کار خواهند کرد‌. نزدیکترین بیمارستان ها همواره اولویت آمبولانس عمومی است؛ بنابراین شما نمی توانید انتخاب کنید که به کدام مرکز درمانی انتقال داده شوید. اگر مایل به رفتن به بیمارستان مشخصی هستید، اگر پزشک متخصص شما در مرکز درمانی خاصی هست و یا اگر می خواهید از خدمات ویژه ای برخوردار شوید، بهترین راه استفاده از آمبولانس خصوصی است.

 

  1. استفاده برای کاربردهای گوناگون

برخی آمبولانس ها با نام آمبولانس در اماکن شناخته می شوند. این آمبولانس ها به درخواست شرکت ها و یا افراد در محل ها پرحادثه یا مکان هایی که احتمال وقوع اتفاق در آن ها بالا است استقرار می یابند. این مورد از وظایفی است که فقط توسط آمبولانس خصوصی انجام می شود و آمبولانس های دولتی انجام نمی دهند.

اگر تمایل به رزرو یک آمبولانس خصوصی مستقر در محل دارید، آمبولانس خصوصی غرب تهران با تکنسین هایی حرفه ای به صورت شبانه روزی در دسترس شما است.

 

  1. ارائه خدمات به بیماران کم توان و تنها

بیمارانی که خودشان در شرایطی نیستند که به یک مرکز پزشکی مراجعه کنند یا کسی را ندارند که بتواند با آنها همراه شود و پشتیبانی لازم را ارائه دهد، ممکن است نیاز به تماس با آمبولانس خصوصی داشته باشند.

آمبولانس خصوصی غرب تهران

قیمت آمبولانس خصوصی غرب تهران

هزینه خدمات خصوصی می تواند بسته به نوع خدمات انتخابی بسیار متفاوت باشد. هر چه از امکانات بیشتری استفاده کنید، در مقابل هزینه بالاتری خواهد داشت.

مرکز آمبولانس خصوصی غرب تهران یکی از بهترین شرکت های آمبولانس خصوصی است. این مرکز دارای بهترین کادر درمانی با سابقه و حرفه ای است که در تمامی روزها و ساعت ها در اختیار مردم عزیز هستند. همچنین برای کسانی که نگران قیمت آمبولانس خصوصی غرب تهران هستند گفتنی است که این اورژانس از نازل ترین قیمت ها برخوردار است تا بیماران به جز ناراحتی های ناشی از مریضی به مسئله دیگری نیندیشند. شما می توانید جزئیات بیشتر در این رابطه را در مقاله هزینه آمبولانس خصوصی مطالعه بفرمایید.

موارد اورژانسی و غیر اورژانسی برای درخواست آمبولانس خصوصی غرب تهران

همانطور که گفته شد، آمبولانس های خصوصی برای تمامی خدمات مورد نیاز بیمار اعم از اورژانسی و یا غیر اورژانسی در محل حاضر می شوند‌. به بیان ساده، اگر کمک فوری پزشکی برای یک بیمار می تواند او را از مرگ نجات دهد آنگاه به عنوان یک موقعیت اورژانسی به حساب می آید. برخی از نمونه ها عبارتند از:

  • آلرژی شدید با علائم های مانند خفگی، تنگی نفس و غیره
  • مسمومیت ناشی از گازهای سمی یا سوء مصرف مواد مخدر که سبب مشکلاتی مانند بی حالی، مشکلاتی در تنفس و غیره شود
  • سوختگی درجه دو تا سه
  • دردهای شدید قفسه سینه که می توان نشان از مشکلاتی مانند سکته قلبی باشد
  • دررفتگی یا شکستگی استخوان
  • صدمات جدی در ناحیه ی سر و اطراف آن
  • آسیب به نواحی حیاتی مانند قفسه سینه، شکم یا ستون فقرات
  • مشکل در تنفس

از سوی دیگر، موارد غیر اورژانسی شامل بیماری های روزمره مانند موارد زیر می شود:

  • سرماخوردگی های معمولی
  • تب و سرفه
  • اسهال یا یبوست
  • دردهای خفیف شکم
  • دردهای مزمن و بدن
  • بریدگی های کوچک و کبودی

همچنین شما می توانید با اورژانس خصوصی غرب تهران تماس گرفته و از پزشکان و کادر درمانی این مرکز مشاوره های لازم را دریافت نمایید. بدین ترتیب قادر خواهید بود در شرایط اورژانسی و یا غیر اورژانسی به بیمار خود کمک کنید.

انواع خدمات آمبولانس خصوصی غرب تهران

آمبولانس های خصوصی طیف گسترده ای از خدمات را به بیماران ارائه می دهند که سبب محبوبیت آن ها در میان مردم شده است. از جمله خدمات اصلی یک آمبولانس خصوصی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اعزام کردن انواع مختلف آمبولانس های زمینی و هوایی

باتوجه به وضعیت جسمی بیمار و همچنین موقعیت مکانی او، می توانید از انواع خدمات آمبولانس هوایی و زمینی استفاده کنید.

  • ارائه خدمات متعدد پزشکی در منزل بیمار

شما می توانید برای بیماران خود از خدمات داخل منزل نیز استفاده کنید. بدین ترتیب دیگر نیازی نیست تا برای هر مسئله ای بیمارها را به بیمارستان منتقل کنید.

  • ارائه خدمات بین شهری و انتقال بیمار به شهرهای مجاور

اگر قصد انتقال بیمار خود به شهری دیگر دارید، خدمات آمبولانس خصوصی یک انتخاب عالی است.

  • قابلیت اعزام پزشک به صورت 24 ساعته

در هفت روز هفته و در تمامی ساعات شبانه روز می توانید از خدمات آمبولانس خصوصی غرب تهران، آمبولانس خصوصی شمال تهران، آمبولانس خصوصی مرکز تهران و … استفاده کنید.

  • امکان ارائه خدمات مرتبط با همراه بیمار

اگر امکان مراقب از بیمار خود را ندارید، می توانید از خدمات مرتبط با همراه بیمار که توسط اورژانس های خصوصی ارائه می شود استفاده کنید.

  • ارائه آمبولانس های مستقر در محل

اگر برای شغل، شرکت و یا پروژه های خود نیاز به رزرو کردن آمبولانس های مستقر دارید، استفاده از خدمات آمبولانس های خصوصی بسیار مناسب است.

  • امکان انتقال بیمار به مراکز پزشکی متعدد و خصوصی

اگر مایل به رفتن به بیمارستان یا مرکز درمانی خاص دیگری به جز بیمارستان های اطراف و محلی هستید، می توانید با آمبولانس خصوصی غرب تهران تماس گرفته ( شماره آمبولانس : 88203132-021 ) و به مرکزهای مورد نظر خود بروید.

سخن پایانی

در هنگام بیماری، مهم ترین مسئله برای افراد سلامت بیمار است. دریافت خدمات باکیفت که بتواند سلامت و جان بیمار شما را تضمین کند، حق هر شهروند می باشد. اگر به دنبال خدماتی تضمین شده برای انتقال بیمار خود به مراکز درمانی و یا شهرهای مجاور هستید، اگر قصد انتقال بیماری ناتوان به بیمارستان دارید و یا اگر خواستار انتقال به مرکز درمانی مورد نظر خود می باشید، آمبولانس خصوصی پارس امداد کیان بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

استفاده از کادر درمانی حرفه ای، رعایت اصول بهداشتی، برخورداری از اخلاق حرفه ای و مناسب، داشتن امکانات مورد نیاز، هزینه هایی پایین و متناسب و ارائه خدمات ۲۴ ساعته تنها بخشی از مزایای اورژانس خصوصی پارس امداد کیان است که در اختیار مردم عزیز قرار می گیرد.

نوشته‌های پیشین
آمبولانس بیماران اعصاب و روان
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس حمل نوزاد ( NICU )

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست