آمبولانس خصوصی ونک

آمبولانس خصوصی ونک : زمانی که خیابان ها ، پل و زیرگذرها ، بزرگراه ها ، میادین ، ایستگاه های مترو یا هر پدیده دیگری که در سطح شهر تهران قرار داشته و به عنوان نقاطی عطف در حمل و نقل عمومی آن تأثیرگذارند را بر می شماریم ، می بینیم که برخی از آن ها به نسبت سایر گزینه ها مطرح و پرطرفدارتر هستند.

این میزان محبوبیت که با استناد به میزان سفرهای روزانه یا میزان جمعیتی که در هر لحظه در آنجا وجود دارند تخمین زده می شود ، به ما می گوید که علت های فراوانی در شکوفایی و افزایش تعداد کاربران پدیده های فوق وجود دارد .

به عنوان مثال بزرگراه همت به دلیل ایجاد ارتباط بدون محدودیت های ترافیکی مانند دوربین یا طرح های متعدد بین شرق و غرب پایتخت ، ایستگاه متروی امام خمینی به دلیل اتصال دو خط پر جمعیت یک و دوی آن یا زیر گذر چهارراه ولیعصر به دلیل اینکه تنها مجرا جابجایی عابرین پیاده در اطراف این تقاطع است همیشه لبریز از جمعیت می باشد .

دلیل اهمیت حضور آمبولانس خصوصی ونک در این منطقه

در خصوص میادین نیز می توان گفت با وجود اینکه نقاط بسیاری در این مثال گنجیده و چنین ویژگی هایی دارند ، اما میدان ونک یکی از شاخص ترین آن هاست .

این نقطه بنا به مرکزیت نسبی ، خطوط حمل و نقل متنوع حتی به خارج از شهر (مثلاً کرج یا اندیشه) ، قرارگیری بر سر راه یکی از خیابان های مشهور و قدیمی شهر ، برپا شدن شرکت ها و مؤسسات یا مراکز خرید تجاری در حوالی خود و همچنین منازل مسکونی متعددی که از زمان دِه بودن این ناحیه در آن نهادینه شده است ، پذیرایی هزاران نفر در یک روز معمولی سال می باشد .

این محله که امروزه به عنوان بخش جدایی ناپذیر و پراهمیتی از منطقه ۳ پایتخت مطرح است ، از شمال به بزرگراه هاشمی رفسنجانی (نیایش) ، از جنوب به بزرگراه همت و یوسف آباد ، از غرب به بزرگراه کردستان ، ده ونک و آرارات و از شرق به بلوار نلسون ماندلا (جردن) و چهارراه جهان کودک ختم می شود .

چنانچه با این مناطق آشنایی داشته باشید ، تصدیق می کنید که به دلیل وجود شرکت های خصوصی متعدد ، ادارات ، کارگزاری ها و واحدهای صنفی فراوان در کنار وزارتخانه ها ، سفارتخانه ها و سازمان های وابسته به دولت – که به اقتضای آن ارباب رجوع یا مشتریانی را نیز به سمت خود می کشاند – جمعیتی متراکم داشته و به طور محسوسی می توان بین کیفیت و کمیت جریان حمل و نقل یا حتی جمعیت شب با روز آن بحث کرد .

آمبولانس خصوصی ونک پارس امداد

با عنایت به حجم جمعیت و ترافیک سرسام آوری که که گاهی در برخی معابر تنگ این منطقه رخ می دهد ، می توان پیش بینی کرد که چنانچه فردی دچار مشکلات جسمی شده و به یک بیمارستان مجهز نیازی مبرم داشته باشد ، وجود آمبولانس یا دیگر وسایل امدادی تا چه حد به این فرد کمک می کند .

با بررسی مراکز درمانی مطرح در حوالی میدان و محله ونک به نام بیمارستان هایی همچون خاتم الانبیاء ، ولی عصر ، بقیه الله ، حضرت علی اصغر (بیمارستان کودکان) ، رجایی ، محب ، نور (چشم پزشکی) و هاشمی نژاد (اورولوژی) بر می خوریم .

از آنجایی که برخی از این بیمارستان ها تخصصی بوده و یا به قشر خاصی از جامعه سرویس دهی می کنند ، در نتیجه مراجعینی فراتر از بیماران محلی داشته و پذیرای افرادی از اقصی نقاط شهر و حتی کشور می باشد .

از این روست که وجود آمبولانس خصوصی ونک به عنوان پدیده ای که امکان حمل و نقل بیماران در این محدوده را فراهم می آورد ، سبب می شود تا برخی محدودیت هایی که برای خودروهای شخصی وجود دارد برای آنان برچیده شود .

پارس امداد

آمبولانس خصوصی تهران به دلیل اینکه به سامانه دولتی یا ۱۱۵ وابستگی ندارد ، بر خلاف مورد مذکور بیماران را اولویت بندی نکرده و به جای رسیدگی به بدحالترین آنان ، به هر فردی که از ایشان کمک بخواهد ( ولو اینکه صدمه یا عارضه ای وجود نداشته و وجود تیم پزشکی جنبه ای پیشگیرانه داشته باشد ) رسیدگی می کنند .

مرکز آمبولانس پارس امداد کیان با قرار گیری در بلوار نلسون ماندلا ، به عنوان مصداقی برای آمبولانس خصوصی ونک آماده ارائه خدمت به همسایگانیست که به هر دلیل نیاز به آمبولانس یا تیمی پزشکی را در کنار خود حس کرده در پی بهره مندی از خدمات آن هستند .

انتقال سریع بیمار به مراکز درمانی بواسطه تسلط به خیابان های این منطقه ، حضور بلادرنگ در محل بواسطه این نزدیکی ، هزینه آمبولانس خصوصی مقرون بصرفه به دلیل عدم وقفه طولانی یا مدت زمان سرویس دهی در کنار کارگروه های مجربی که در هر واحد سیار ما وجود دارند از جمله مهمترین مزایای برقراری ارتباط با آمبولانس خصوصی ونک می باشد .

نوشته‌های پیشین
آمبولانس خصوصی مرکز تهران
نوشته‌ی بعدی
پروبیوتیک چیست و چه غذاهایی پروبیوتیک دارند؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست