آمبولانس خصوصی شهریار

آمبولانس خصوصی شهریار: شهرستان شهریار از مناطق همجوار پایتخت می باشد که در غرب استان تهران قرار گرفته است. شهریار به سر سبزی و زیبایی و باغ های میوه خود بسیار معروف است. این شهرستان پس از آخرین تقسیمات مصوب کشوری جمعیتی در حدود هفت صد و پنجاه هزار نفر را در خود جای داده است که بسیاری از این افراد را تهرانی هایی تشکیل می دهند که محل کارشان در تهران بوده اما به دلایل مختلفی محل زندگی خود را در این شهر بنیان نهاده اند. با اینکه قصد نداریم تا به بررسی این موضوع بپردازیم اما به صورت خلاصه وار بالا بودن هزینه های زندگی و مسکن در تهران، پاک بودن هوا و آسودگی در تنفس در شهریار به خصوص برای افرادی که خود یا خانواده آنها دچار مشکلات ریوی و تنفسی هستند و دلایل مختلف دیگر باعث شده است که در سال های اخیر تهرانیان زیادی محل سکونت خود را به این منطقه تغییر دهند. در ادامه قصد داریم تا به مقوله آمبولانس خصوصی شهریار بپردازیم و ضرورت استفاده از سرویس های آمبولانس خصوصی در این شهرستان را بررسی کنیم.

آمبولانس خصوصی شهریار

آمبولانس شهریار

همانطور که گفتیم این منطقه جمعیتی بیش از هفتصد و پنجاه هزار نفر دارد؛ جالب است که بدانید برای چنین جمعیت بزرگی در این شهرستان فقط چهار بیمارستان وجود دارد. احتمالاً نیازی به گفتن این موضوع نباشد که این تعداد بیمارستان به هیچ عنوان جوابگوی نیاز های پزشکی مردم منطقه نخواهد بود و به فرض اینکه بیمارستان های این شهر از آخرین تجهیزات روز دنیا بهره ببرند باز هم از لحاظ تعداد و کمیت نیازهای پزشکی شهر، بسیار بیشتر از حد توان پاسخگویی این بیمارستان ها است. با گذر از این مسئله باید بگوییم که متخصصان محدودی در این چند بیمارستان مشغول به کار هستند و چه بسا بیماری ها و تخصص هایی که هیچ متخصصی در این شهر ندارد و اگر هم داشته باشد چگونه می توان انتظار داشت که یه متخصص پاسخگوی روزانه ده ها نفر باشد که نزد او مراجعه می کنند. از سوی دیگر برخی از تجهیزات به خصوص در حوزه آزمایشگاهی احتمالاً در بیمارستان های این شهر یافت نمی شود که این موضوع می تواند به دلایل مختلفی همچون عدم توانایی مالی برای خرید این دستگاه ها، تحریم های بین المللی و یا دیگر موارد باشد. تمام این موضوعات می تواند نقش مهم آمبولانس خصوصی شهریار را به شما خاطرنشان کند که در ادامه با ذکر مثال هایی به روشن سازی ضرورت حضور اورژانس ها مانند آمبولانس هوایی و زمینی می پردازیم.
به عنوان مثال فردی را در نظر بگیرید که در یکی از بیمارستان های شهریار بستری است و نیاز به یک عمل پیوند دارد که این عمل تنها در چند بیمارستان بزرگ کشور انجام می گیرد که اغلب این بیمارستان ها در تهران هستند. احتمالاً می گویید چه خوب ! بیمار می تواند به راحتی از شهریار به تهران آمده و در بیمارستان بستری شود. این جواب ناشی از نا آگاهی فرد در مورد شرایط بیمار است زیرا یک بیمار که نیازمند چنین عمل سختی باشد به هیچ عنوان نمی تواند حتی بر روی پای خود بایستد. این فرد نیازمند این است که در طی مسیر یک تیم پزشکی خوب او را همراهی کرده و گوش به زنگ بر بالای سر او حضور داشته باشند تا در صورت لزوم خدمات پزشکی مورد نیاز را ارائه دهد. در چنین شرایطی است که آمبولانس خصوصی شهریار می تواند نقش پررنگی را ایفا کند و بیمار را در بهترین شرایط فیزیکی و روحی ممکن به بیمارستان مورد نظر در تهران برساند.
از دیگر موارد کاربرد آمبولانس های خصوصی در شهریار می توان به استفاده از آنها در استخرها اشاره کرد. شهریار با داشتن استخر های متعدد از جمله پارک آبی شباهنگ، استخر سامان،  آزادگان، کلهر، فتح و چند استخر دیگر فضای مناسبی برای تفریح افراد مختلف در سنین متفاوت را به وجود آورده است اما این استخرها همانگونه که می توانند باعث به وجود آمدن شادی و نشاط در افراد باشند به همان اندازه نیز می توانند خطر آفرین باشند. یکی از موارد به کارگیری آمبولانس ها، حضور پشتیبانی در محوطه این استخر ها است که در صورت بروز اتفاقات غیر مترقبه و صدمه دیدن افراد به سرعت خدمات اورژانسی خود را ارائه کنند و در صورتی که نیاز به ارجاع بیمار به بیمارستان وجود داشته باشد او را به سرعت به آنجا انتقال دهند.

نوشته‌های پیشین
آمبولانس خصوصی پردیس
نوشته‌ی بعدی
کرایه آمبولانس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست