آمبولانس خصوصی پردیس

آمبولانس خصوصی پردیس: پردیس یکی از شهر های جوان ایران است که در شمال شرقی پایتخت قرار دارد. معنای پردیس که از نام های اصیل ایرانی می باشد، باغ های پر درخت و سر سبز که از لحاظ تراکم پوشش گیاهی مانند جنگل هستند می باشد و گفته می شود لغت پارادایس به معنای بهشت هم از این کلمه گرفته شده است. در ادامه به بررسی نیازهای ساکنین پردیس به انواع خدمات پزشکی و آمبولانس خصوصی پردیس می پردازیم.

آمبولانس خصوصی پردیس

آمبولانس پردیس

پردیس با جمعیتی در حدود ۷۵ هزار نفر دارای یک بیمارستان ۵۸ تخت خوابی به نام بیمارستان شفا می باشد که در واقع یک مرکز درمانی مشترک بین این شهر و بومهن می باشد که فاصله نزدیکی نسبت به هم دارند. این بیمارستان دارای بخش های مختلفی مانند NICU، اورژانس، بخش اطفال، بخش زنان و همچنین بخش های مراقبت های ویژه مانند CCU و ICU می باشد و در نوع خود می توان گفت که این یمارستان عمومی در واقع یک مرکز درمانی نسبتاً مجهز محسوب می شود. همچنین بخش های متعدد دیگری در این بیمارستان وجود دارد که در واقع از قسمت های پارالمپیک آن محسوب می گردد که به عنوان مثال می توانیم در این باره رادیولوژی، سونوگرافی، بخش تست ورزش، آندوسکوپی و چند بخش دیگر را نام برد.
همانطور که گفته شد این شهر با جمعیتی در حدود ۷۵ هزار نفر تنها از یک بیمارستان نسبتاً مجهز برخوردار است و این موضوع می تواند در برخی مواقع کار را برای برخی از ساکنین این شهر اندکی سخت کند. با توجه به جمعیت بالای شهر این بیمارستان قطعاً ظرفیت پاسخگویی به همه مراجعین را نخواهد داشت و لاجرم بسیاری از افرادی که نیاز به خدمات پزشکی غیر اورژانسی در این شهر دارند خود را به بیمارستان های تهران که در نزدیکی پردیس واقع است می رسانند؛ اما موضوعی که در این میان حائز اهمیت است موضوع نیاز مبرم ساکنین این شهر به آمبولانس خصوصی پردیس است زیرا بسیاری از افرادی که نیاز دارند تا در بخش های مختلف بیمارستانی بستری شده و خدمات مختلف پزشکی دریافت نمایند برای رسیدن به بیمارستان های تهران یا باید با استفاده از ماشین های شخصی اقدام به این کار نمایند، یا می توانند از طریق سیستم حمل نقل عمومی مانند اتوبوس و تاکسی این کار را انجام دهند.
همانطور که می دانید استفاده از ماشین های شخصی همانقدر که می تواند نسبت به اتوبوس و تاکسی رفاه و آسایش بیشتری را برای بیمار تامین کند به همان اندازه نیز می تواند باعث خستگی و عذاب او شود. مسائل مختلفی بر سر راه بیماری که با استفاده از ماشین شخصی به بیمارستانی در تهران منتقل می شود وجود دارد؛ ترافیک خسته کننده در برخی خیابان های پایتخت ، عدم دسترسی به برخی خیابان ها و مراکز درمانی به دلیل برقراری طرح های ترافیکی و همچنین مسائل دیگری مانند عدم وجود جای مناسب برای پارک کردن ماشین بدون ترس از جریمه یا انتقال آن به پارکینگ های راهنمایی و رانندگی از مسائلی هستند که در کنار بسیاری از مشکلات ریز و درشت دیگر می توانند جابجایی بیمار از طریق ماشین های شخصی را موضوعی سخت و پر دردسر جلوه دهند.
استفاده از خدمات آمبولانس خصوصی پردیس این امکان را به بیمارانی که در این شهر ساکن هستند و بنا به دلایل مختلفی مانند عمل جراحی ویژه و یا مراجعه به یک پزشک خاص قصد حضور در یک بیمارستان مجهز تر در داخل شهر تهران را دارند می دهد تا بتوانند بدون رویارویی با دردسر ها و معضلاتی همچون ترافیک و دیگر مسائلی که پیش تر ذکر شد به مقصد خود برسند. این موضوع زمانی بیشتر از قبل نمود پیدا می کند که بیماری که در حال انتقال به یک مرکز درمانی خاص است نیازمند این باشد که در طول سفر نیز به خدمات پزشکی و استفاده از انواع دستگاه های پزشکی مانند دستگاه اکسیژن دسترسی داشته باشد. آمبولانس خصوصی علاوه بر جا به جایی بیمار می تواند تمام خدمات پزشکی اولیه را تا سطح مناسبی در زمان انتقال در اختیار بیماران قرار دهد و آن دسته از بیمارانی که حال مناسبی ندارند و برخی دیگر که متاسفانه در حال جسمی وخیمی به سر می برند را تا زمان رسیدن به بیمارستان در شرایطی مشابه با شرایط مرکز درمانی قرار دهند.

نوشته‌های پیشین
قیمت آمبولانس خصوصی تهران
نوشته‌ی بعدی
آمبولانس خصوصی شهریار

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست