آمبولانس بین شهری

آمبولانس خصوصی بین شهری:

یکی از وظایف آمبولانس خصوصی اعزام به شهرستان ها می باشد. آمبولانس خصوصی بین شهری با دارا بودن استانداردهای لازم وظیفه انتقال بیماران را از شهرهای مختلف به تهران و بالعکس را عهده دار می باشد. مرکز اورژانس خصوصی پارس امداد برای همه بیماران شرایط خاص جهت انتقال فراهم می آورد. بسته به شرح حال بیمار و زمان مسیر انتقال این شرکت اعزام کلیه بیماران را از جمله بیماران دچار کاهش هوشیاری، بیماران قلبی ریوی و بیماران تصادفی را از همه شهرهای کشور به تهران به عهده می گیرد.

اگر نیاز به انتقال بیماران یا فردی آسیب دیده به شهر دیگری دارید.می توانید از خدمات مرکز آمبولانس خصوصی پارس امداد استفاده کنید .ترانزیت بیماران با آمبولانس های خصوصی و مجهز پارس امداد به تمامی مراکز درمانی کشور توسط تیم پزشکی و پرستاری مجرب و حرفه ای صورت می گیرد.

ترانزیت بیمارن

هنگام نیاز به یک آمبولانس زمینی یا آمبولانس هوایی بسیار مهم هست که آمبولانس سریع، مجهز و با تیم مجرب به محل اعزام شود. بنابراین آمبولانس خصوصی مجهز، با داشتن تیم متخصص در خصوصی جابجایی بیماران و ارائه خدمات ۲۴ساعته می تواند. گزینه مناسبی برای دریافت کمک به بهترین شکل ممکن باشد. مرکز خدمات آمبولانس پارس امداد علاوه بر داشتن کادر مجرب و آمبولانس های فوق حرفه ای، دارای راننده های کاربلدی نیز می باشد. چرا که راننده حرفه ای و آموزش دیده برای انتقال بیمار با آمبولانس بسیار مهم واقع می شود. و باید در هر شرایطی از نظر جسمی، روحی و روانی در سلامت کامل باشد. تا بتواند افراد حاضر در آمبولانس، به خصوص بیمار درحال انتقال را ایمن به مقصد برساند.

جابجایی بیماران نیازمند تخصص می باشد تا بتوان بیمارانی که موقعیت و شرایط حساس تری نسبت به سایر بیماران دارند. را از مشکلات احتمالی که ممکن است برای آن ها به وجود بیاید محافظت و مراقبت کرده. و یا در صورت وقوع بتوانند آن را کنترل و رفع کنند. مرکز اورژانس خصوصی پارس امداد با به کارگیری افراد و تیم های مجربی که درنظر گرفته شده. و با استفاده از تخصص و تجربه ای که دارند بیمارانی از این قبیل را با آرامش تا مقصد همراهی می کنند. و مانع اتفاق هر گونه عامل ناخواسته می شوند.

باید بدانید طبق قوانین، در هنگام بروز حادثه های بین جاده ای، یا تصادف های داخل شهری و موارد اورژانسی فقط باید با شماره ۱۱۵ تماس گرفته شود. و رسیدگی به این نوع حوادث و جابجایی بیماران در این شرایط برعهده اورژانس فوریت های پزشکی بخش دولتی است. در باقی شرایط می توانید با شماره آمبولانس خصوصی تماس حاصل فرمایید.

فهرست