کاربرد، مزایا و قیمت آمبولانس خصوصی حمل نوزاد و بیماران اعصاب و روان شمال تهران

کاربرد آمبولانس حمل نوزاد

همانطور که می دانید آمبولانس حمل نوزاد در دسته آمبولانس های خاص قرار دارند که با عنوان آمبولانس نوزاد انکولانس نیز شناخته می شوند. برخی از نوزادان در هنگام تولد دچار بیماری ها تنفسی و دیگر بیماری ها می شوند بنابراین باید تحت مراقبت N.I.C.U قرار بگیرند. بیشتر بیمارستان ها فاقد بخش مراقبت های N.I.C.U هستند. این نوع آمبولانس مجهز به دستگاه آنکوباتور هستند تا بدن نوزادان را گرم نگه دارند. با توجه به اینکه نوزادان نارس بسیار ضعیف هستند و سیستم عصبی آن ها هنوز به صورت مطلوب شکل نگرفته است و سطح انرژی نوزادان نیز بسیار پایین است بنابراین تنظیم بدن نوزادان به شکل طبیعی انجام نمی شود و نیاز به دستگاه انکوباتور دارد. استفاده از امکانات پیشرفته در این آمبولانس ها باعث می شود که نوزاد نارس در یک شرایط ایمن و پایدار قرار بگیرد تا به یک بیمارستان با امکانات لازم انتقال پیدا کند.

مزایای آمبولانس حمل نوزاد نسبت به آمبولانس معمولی

این یکی از پرسش های پر تکرار است که معمولا افراد می پرسند. برای پاسخ به این پرسش باید به این نکته توجه کنید که سیستم فیزیکی و بدن نوزادان با کودکان و افراد بزرگسال متفاوت است. بنابراین تجهیزاتی که در آمبولانس های عادی وجود دارند متناسب با سیستم بدن انسان های بالغ طراحی شده است و عملا برای استفاده ی نوزادان مناسب نیست.

به عنوان مثال اکثر نوزادان با مشکل تنفسی مواجه هستند و برای تنفس به دستگاه آمبوبگ نیاز دارند. با توجه به اینکه آمبوبگ ها در آمبولانس های عادی متناسب با انسان های بالغ است و هوایی را با ظرفیت یک فرد بالغ وارد ریه ی نوزادان می کنند. در نتیجه احتیاج به آمبوبگ هایی دارند که متناسب با ابعاد و ظرفیت ریه ی نوزادان باشد. باید توجه داشته باشید که تفاوت آمبولانس حمل نوزاد با آمبولانس های عادی تنها در ابعاد تجهیزات نیست. مهم ترین ویژگی این نوع آمبولانس همانطور که می دانید وجود انکوباتورها در طراحی این نوع آمبولانس به عنوان مهم ترین ویژگی آن ها به شمار می رود.

تجهیزات اختصاصی آمبولانس حمل نوزاد

آمبولانس حمل نوزاد دارای تجهیزات تنفسی و مانیتورینگ می باشد که به وسیله ی آن می تواند در هنگام انتقال نوزادان به بیمارستان به مراقبت های لازم را برای آن ها انجام دهد. این نوع آمبولانس ها مجهز به تجهیزات بخش N.I.C.U هستند. این تجهیزات شامل I.C.U می باشد با این تفاوت که اتصالات و پراپ های موجود در این دستگاه ها بر اساس اندام نوزادان می باشد. یکی دیگر از تجهیزات بسیار مهم که در آمبولانس حمل نوزاد وجود دارد دستگاه ونتیلاتور است که مطابق با ساختار بدنی نوزادان می باشد. دستگاه انکوباتور موجود در این آمبولانس ها مخصوص نوزادانی می باشد که دچار هیپوترمی شده اند وجود این تجهیزات باعث شده که نوزادان زیادی از خطر مرگ رهایی پیدا کنند.

کاربرد و مزایا هر یک از خدمات آمبولانس حمل نوزاد، آمبولانس بیماران اعصاب و روان، آمبولانس خصوصی شمال تهران + قیمت آمبولانس خصوصی

کاربرد آمبولانس بیماران اعصاب و روان

معمولا افرادی که دچار بیماری های اعصاب و روان در زمان انتقال به مراکز درمانی نزدیکان خود را دچار چالش ها و دردسرهایی می کنند. یکی از بزرگترین مشکلات عدم کنترل بیمار در این زمینه می باشد. با توجه به اینکه انتقال این بیماران باید در نهایت دقت و رعایت استانداردهای لازم انجام بگیرد. استفاده از آمبولانس بیماران اعصاب و روان از تجهیزات متناسب با وضعیت این بیماران برخوردار هستند. این آمبولانس ها به همراه یک کادر مجرب و کارآزموده با مهارت های ویژه ای که دارند بیماران را به مراکز درمانی انتقال می دهند.

مزایای تجهیزاتی که آمبولانس بیماران اعصاب و روان برای افراد دارای اختلال دارند

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم برخی از بیمارانی که دچار اختلالات روانی و روانپزشکی با توجه به موقعیتی که دارند بیماری خود را انکار می کنند. به همین علت حاضر به همکاری با خانواده و پرستاران نیستند بنابراین لازم است که این بیماران را با استفاده از یک شیوه ی درست به مراکز درمانی انتقال دهند. با توجه به اهمیت ارتباط و شیوه انتقال بیمار لازم است که از خدمات آمبولانس مخصوص بیماران اعصاب و روان بهره بگیرید. این نوع آمبولانس ها دارای امکانات و تجهیزات لازم هستند که می توانند مراحل انتقال صحیح بیمار به مراکز درمانی را به وجود بیاورند. این افراد به صورت حرفه ای آموزش دیده اند و می توانند بیماران را جهت انتقال به مراکز درمانی متقاعد کنند. آمبولانس بیماران اعصاب و روان معمولا به همراه پیراپزشک است که به بیمارانی که احتیاج به درمان دارند پاسخ می دهند. وجود یک روانشناس برای کنترل بیمار، استفاده از دارو های مخصوص بیماران روانی بر اساس نیاز بیمار، استفاده از صندلی  و تخت مخصوص حمل بیماران اعصاب و روان و اتصال جی پی اس به بیمار و … از خدمات این شرکت می باشد.

چرا باید بیماران روانی حتما با آمبولانس بیماران اعصاب و روان جابجا شوند؟

نحوه ی ارتباط گیری و انتقال مناسب بیماران اعصاب و روان به مراکز درمانی بسیار مهم می باشد. در صورتی که این امر به درستی انجام نگیرد عواقب جبران ناپذیری بر وضعیت فعلی و شکل ارتباط آن ها با سایر بستگانشان می گذارد. در صورتی که این فرایند به درستی انجام نگیرد امکان دارد مدت زمان درمان بیماران افزایش پیدا می کند.

کاربرد و مزایا هر یک از خدمات آمبولانس حمل نوزاد، آمبولانس بیماران اعصاب و روان، آمبولانس خصوصی شمال تهران + قیمت آمبولانس خصوصی

کاربرد حضور در منطقه آمبولانس خصوصی شمال تهران

وجود آمبولانس های خصوصی در شمال تهران امکان مشاوره ی رایگان را در اختیار مردم می گذارند. این شرکت ها از کادر مجربی برخوردار هستند که در تمام روزهای هفته و به صورت شبانه روزی حتی تعطیلات رسمی به افراد جامعه خدمات پزشکی را ارائه می دهند. افرادی که به دنبال رفاه هر چه بیشتر بیماران خود هستند می توانند از امکانات آمبولانس خصوصی شمال تهران استفاده کنند.

مناطق تحت پوشش آمبولانس خصوصی شمال تهران

آمبولانس خصوصی شمال تهران برای تمام شهروندانی که در نقاط شمالی شهر تهران حضور دارند این امکان را ایجاد کرده است که از امکانات این کادر مجرب برخوردار شوند. افرادی که در مناطق، حصاربوعلی، رستم آباد- فرمانیه  ،  اوین، درکه، زعفرانیه، محمودیه، ولنجک، امام زاده قاسم (ع)، دربند، گلابدره، جماران، دزاشیب، نیاوران، اراج، کاشانک،شهرک دانشگاه، دارآباد، باغ فردوس، تجریش، قیطریه، چیذر، حکمت، ازگل، سوهانک، شهید محلاتی، اتوبان امام علی، اتوبان صدر، اقدسیه، الهیه – فرشته، اندرزگو، بلوار ارتش، پارک وی، جمشیدیه، دیباجی، سعدآباد، صاحبقرانیه، مقدس اردبیلی، مینی سیتی، نوبنیاد، ولیعصر، کامرانیه زندگی می کنند می توانند از خدمات آمبولانس خصوصی بهره مند شوند.

مقاصد درمانی آمبولانس خصوصی شمال تهران

آمبولانس خصوصی شمال تهران امکان انتقال بیماران اعصاب و روان ، نوزادان همچنین انتقال بیماران مختلف به مراکز رادیولوژی و فیزیوتراپی، سونوگرافی را انجام می دهد. از دیگر خدمات این کادر مجرب انتقال بیماران با وضعیت جسمی حاد، بیماران اورژانسی و بیماران با شرایط جسمی غیر حاد را به وجود می آورد. این شرکت در شرایط بحرانی با اعزام پزشک و آمبولانس وی آی پی به سلامت بیماران شما کمک خواهد کرد. بیماران می توانند برای درمان به بیمارستان هایی نظیر:

  • بیمارستان مسیح دانشوری
  • بیمارستان روانپزشکی رضاعی
  • بیمارستان قلب جماران تهران
  • بیمارستان باهنر تهران
  • بیمارستان نیکان
  • بیمارستان فرمانیه
  • بیمارستان شهید چمران
  • بیمارستان شهدا تجریش
  • بیمارستان نور افشار تهران
  • بیمارستان طالقانی تهران مراجعه کنند.
کاربرد و مزایا هر یک از خدمات آمبولانس حمل نوزاد، آمبولانس بیماران اعصاب و روان، آمبولانس خصوصی شمال تهران + قیمت آمبولانس خصوصی

دریافت چه خدماتی منجر به پرداخت قیمت آمبولانس خصوصی میشود؟

  • نوع آمبولانس
  • نوع بیمار و تجهیزات مورد نیاز ایشان
  • زمان درخواست آمبولانس
  • مسافت جابه جایی بیمار
  • مسیر انتقال بیمار
  • پرسنل مورد نیاز بیمار
  • مدت زمان حضور آمبولانس و کادر درمانی در کنار بیمار

دلایل و عوامل موثر بر قیمت آمبولانس خصوصی

قیمت آمبولانس خصوصی به نوع خدمات دریافت شده توسط افراد و نوع آمبولانسی که اعزام شده است بستگی دارد. به این دلیل که بعضی از افراد احتیاج به درمان های سرپایی دارند. در مقابل برخی دیگر از بیماران نیاز دارند که خدمات ویژه و تخصصی را دریافت کنند. قاعدتا قیمت آمبولانس خصوصی براساس

  • میزان تلاش کادر درمانی و پرستاری
  • وسایل مصرفی برای بیمار
  • کلیه داروها و تجهیزات مصرف شده برای بیمار
  • مدت زمان توقف و انتظار آمبولانس محاسبه می گردد.
  • دریافت چه خدماتی منجر به پرداخت قیمت آمبولانس خصوصی میشود؟
  • نرخ آمبولانس های خصوصی معمولا توسط بیمارستان ها محاسبه می گردد. ساختار هزینه های این نوع آمبولانس ها به صورت معمول شامل:
  • مراقبت های اضافی هزینه شب و آخر هفته
  • نرخ پایه
  • هزینه مسافت پیموده شده و موارد دیگر نظیر شرایط و نوع بیماری مانند انجام فرایند احیا و بازگرداندن بیمار به زندگی باعث می شود که هزینه آمبولانس خصوصی بیشتر از زمانی باشد که بیمار آسیب دیده و به هوش است.
نوشته‌های پیشین
بررسی دلایل استقبال مردم از شماره آمبولانس خصوصی هوایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست